Vállalkozásból vállalat

Rólam

Várszegi Erika vagyok, közgazdász, üzleti stratéga, life és business coach, a Balanced Success üzleti modell és Bridge method fejlesztőprogram megálmodója.

19 éves sikeres cégvezetői, felsővezetői múlt áll mögöttem, ebből az utolsó 3 év multinacionális környezetben. Részese voltam jelentős hazai és nemzetközi üzleti sikereknek, de komoly válsághelyzetekben is helyt kellett állnom.

17 évig voltam vezetője egy 10 Mrd forgalmú hazai tulajdonú középvállalkozásnak. Kötöttem sok többszáz-millió Ft-os üzletet, tárgyaltam több milliárdos hitelkeretekről és közel 100 ember munkáját koordináltam.

Munkámban mindig az „építkezés” izgatott, amiben szerencsére volt részem bőven. Szervezetfejlesztés, új stratégia megalkotása, új, innovatív termékek piaci bevezetésének levezénylése, egy nemzetközi nagyvállalat magyarországi leányvállalatának az elindítása, csak, hogy a legizgalmasabbakat emeljem ki. Szakmámban nemzetközi ismertséget értem el és több nemzetközi konferencián is felkért előadóként vettem részt

Ezek ez évek nemcsak szakmai téren jelentettek fejlődést számomra, hanem közben én magam is hatalmas fejlődésen mentem keresztül, hiszen rengeteg döntésen, személyes konfliktuson, játszmán, problémán, krízisen és azok megoldásán vagyok túl. Ezek mind hatással vannak arra, ahogy ma gondolkodom, reagálok.

Az elmúlt években mindezek ellenére egyre gyakrabban gondolkodtam el azon, hogyan tovább. Éreztem, hogy egyre kevésbé érzem „otthonosan” magam a pozíciómban. Eltűnt a tűz, eljött az újratervezés ideje. Az útkeresés részeként elvégeztem egy life és business coach képzést, ami tovább bővítette a látókörömet és az önismeretemet is.

Ma „üzleti katalizátorként” vállalkozóknak segítek felépíteni vagy újratervezni azt a sikeres vállalkozást, amiben otthonosan érzik Magukat és mellette teljes életet élhetnek vállalkozóként.

Hiszek a személyiségközpontú vállalkozásfejlesztésben, hiszen tapasztalaton szerint, ha egy vállalkozás megakad a fejlődésben, akkor az üzleti tanácsadás önmagában kevés. Az áttöréshez párhuzamosan szükséges a vállalkozás és a vállalkozó, illetve a menedzsment fejlesztése.   

„Építs sikeres vállalkozást, érezd jól Magad benne és élj teljes életet vállalkozóként!”

Várszegi Erika

Nem vagyunk egyformák! Miért építenénk egyformán a vállalkozásunkat és főleg miért építenénk egyforma vállalkozásokat! A kulcs egy testreszabott, ütős üzleti stratégia, ami a Te és vállalkozásod erősségein alapul, világosan megkülönböztet és pozícionál a piacon!

Facebook oldaldoboz

Állandó oldalak

süti beállítások módosítása
Vállalkozás